Bonde Söker Fru

Egentligen tycker jag inte om sådana här dejtingprogram för de känns så krystade och pinsamma. Men Bonde Söker Fru är lite speciellt i mina ögon. Och det som gör det är nog att vissa av bönderna är så blyga och försiktiga så att de blir söta. Det är något som gör att jag vill krama dom och jag gillar ju inte ens bönder och det livet. Men det är något med denna produktion och jag kan inte riktigt sätta fingret på det. En annan del som gör denna serie lite kuligare är ju just för den har lite humor.

Nej, nu har jag svamlat nog...Men jag kommer nog följa denna säsong. Kul att det både är tjejer, killar, straighta och homo. I like...Haha.


Förresten, missa inte premiären av Criminal Minds imorgon...Wiieee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0