Vit

Denna veckan kommer att bli vit. Det behövs och jag känner att jag faktiskt vill det. Den kommer att innehålla massa andra kul saker. Jag ska ha en så trevlig helg.

Jag ska åka skridskor och ska få låna ett par av Ida som är så hygglig att hon lånar ut dom. Tack Ida! Sen så kanske det blir en tur till bion för att kolla på någon trevlig film. Jag är inbjuden på tjejkväll där jag blivit lovad att Batman ska finnas med på kvällens meny.

Och jag längtar till nästa vecka. Då kommer min syster och vi har alltid kul tillsammans förutom dom gångerna hon får för mycket hormoner i kroppen och blir lite sur. Men som oftast är vi ett jäkla bra team. Vi ska handla julklapar, äta marsipan, gå på bio och julmarknad och en massa annat skoj. Kommer bli två helt fantastiska vita helger framöver. Jag ska ha så kul.


KANSKE EN IS-OUTFIT ATT JOBBA PÅ?




Och Mackan, nu får det allt bli skridskoåkning också...Tänker inte låta dig backa ur! Hehe.

Kommentarer
Postat av: Mirre

du skulle lätt bli hetast på isen ! ;)

2008-11-18 @ 18:24:39
Postat av: u

två vita veckor?! då får du d inte lätt att behålla pallplats...hahaha

2008-11-19 @ 10:35:17
URL: http://urbanana.blogg.se/
Postat av: Oscar Wilde

Vit helg va de ja:)

2008-11-21 @ 11:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0