Same, but different

Helgen vart nykter, men inte alls som den var planerad. Jag skulle ju på tjejkväll och kolla på Batman, åka skridskor och kanske gå på bio. jag gjorde inget av detta. Istället var jag på Rumpan och tog ett quiz. Quizet skulle kunna ses som tjejkvällen eftersom vi var fler tjejer än killar till bords. På lördagen satt jag hemma och kollade på Stjärnor på is som substitut för min uteblivna skridskoåkning. Bion blev senare kvällen då jag inte kunde sova utan kollade på störd film med Michael Douglas. Den var bra, men störd. På söndagen fick jag äntligen se Batman - The Dark Knight. Den blev jag ju lovad på tjejkvällen men eftersom den uteblev så fick jag se den i så kallad julklapp av Anton och Markus och det tackar jag för. Möcke bra, så att säga.

Så för att dra en liten slutsats. Helgen har varit väldigt mycket i närheten av det som planerades och det är ju inte fy skam det inte. Kunde ju vart värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0