Ny kurs




Idag började en ny kurs. Jag visste redan för ett bra tag sen när jag såg hur mycket datorpass det skulle vara att jag är körd. Idag när vi satt där vid datorerna klarnade det ännu mer. Visst jag kan skriva ett inlägg i bloggen, lägga in bilder och surfa på nätets alla vågor. Jag kan skriva en rapport i Word, fiffilura med både Excel och PowerPoint. Men nu snackar vi InDesign, Illustrator och Photoshop. Jag vet vad det sistnämnda är men dom två andra? Hallå? Har jag missat något? Det var nog längesen jag var en större frågetecken än vad jag var idag. Hur ska jag klara mig ända till januari?

Tur att jag har Eve och Ludde som är superhaj på datorer ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0