Host & Harkel

Vi befinner ju oss mitt i den svenska hösten vilket innebär att gamlingarna flockas vid vårdcentralerna för att få sin influensaspruta och vi unga får kämpa för att få en tid hos doktorn om vi skulle bli sjuka och behöva medicin. Sist jag var sjuk, då menar jag riktigt sjuk, fick jag höra att jag bara var lite förkyld. Den historien slutade med att jag fick hostmedicin av en klasskompis och tacka fan för det.

Nu är det folk som hostar och harklar sig både till höger och vänster och jag är en av dom. Men jag har inte tid att bli så sjuk som jag brukar bli så därför trycker jag i mig piller av alla de slag och dricker en förträfflig hostmedicin morgon och kväll. Fick frågan idag om varför jag inte har tid att bli sjuk och jag svarade så ärligt det bara gick:
- Jag ska ju festa hela helgen!

Så sant som det är sagt. Jag ska helt ärligt festa röven av mig för jag får celebert besök från Falköping. Mirre och Lennart dyker i på fredag och då går inte en jäkel säker i denna stan det vill jag lova. Så där har ni sanningen, jag har helt enkelt inte tid att bli sjuk, för jag ska bli full.


JAG DANSAR ALDRIG NYKTER



Nu tror jag att jag oroade mamma och faster Marita en del, men ni får helt enkelt ta det. Jag menar vad tror ni jag pluggar för? En utblidning? Nej, för alla fester så klart. Men det borde ni ju fattat för längesen ^^


Kommentarer
Postat av: Mirre

hahaha ;) ja men precis ! vi kommer och röjjer i k-town :D kommer bli fab som du brukar säga :P



pussssss <3<3<3

2008-11-11 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0