Best Weekend

Så har dom åkt. Jag har städat och fått allt på den plats där det ska vara. Lennart glömde sin plattång och jag har har fått öl i min sko.

Det har varit en helt underbar helg som ni kanske kan förstå. Mirre och Lennart kom till stan vid sex och festen började med en gång. Markus, Urban, Anton, Tysken och emo-Jonte dök upp och vi hade förfest i "mitt" gigantiska kök. Vi spelade Våghals som inte var så vågat som vi kanske trott men det var kul ändå. Vi fortsatte festen på Rumpan där jag kanske skämde ut mig mer än vad jag faktiskt vill inse. Men det är okej. Helt okej. Jag vet inte om vi vann för det hann vi inte få reda på. Förmodligen inte eftersom det jag och övriga skrev knappt verkade vara läsbart men jag vet att det gick bra för det var lätta frågor som vi kunde. City of Marzipan klättar på poängstegen. Efter The Ass-Bar tog vi bussen ner till Arena och skakade på de flesta kroppsdelarna i takt med mycket bra musik. Jag försämrade min vänskap med Urban men han är nog gladare än räven så att säga. Jag var visst otrogen mot honom men vad tusan gör det när hans mål uppnåddes. Kvällen avslutades på Burger King as usual och en lång bussresa hem.

Lördagen började vi med shopping och lite sightseeing down-town. Vi käkade mat på MaChé som var väldans gott. Vi avslutade shoppingen med en sväng in på Systemet för att fylla på alkohollagret till kvällens party. Vi åkte hem tog en eftermiddagslur som Markus och Tysken väckte oss ur. Vi fick klagomål från dom att vi inte hade engagemang nog för festen men det var ju därför vi sov. För att orka med hela kvällen, och om inte det är engagemang så vet inte jag.

Vi gjorde oss klara och drog över till Markus för en förförfest. Där fick Lennart och Mirre träffa ännu mer folk och festen var igång. Kvällen fortsatte hemma hos Ida där det var födelsedagsfest för Olle som faktiskt fyller år idag. Så GRATTIS OLLE! Det var en trevlig fest med SingStar och kvällens låt - Best Techno. Kvällen bjöd på det mesta, spya, hångel, drama och så klart ännu mer alkohol. Men det är ju så det ska vara när det är fest. Och jag måste säga att jag är impad över hur många som kan få plats på en yta på en si så där 24 kvadrat.   

Efter Idas eminenta party bar det av mot bussen för en kväll på Nöjes. Till min stora förvåning var det inte alls så mycket folk till en början som det brukar vara. Men som från ingenstans var det packat med danssugna och Nöjes såg ut som det brukar. Kvällen avslutades i vanlig ordning med Burger King och buss hem. Är det konstigt att jag blir fetare och fetare när jag trycker i mig så jävla många burgare? Nu börjar ekvationen äntligen att klarna. Måste göra något åt detta, ska sluta hosta bara så att jag kan börja simma igen. Men heja min hostmedicin med morfin. Love it!

Det har varit en alldeles fierce och fab helg med mina brydar. Nästa helg SKA vara vit. Vitare än snö ta mig fan.

P.S. bjuder på lite pics.



Och så klart kvällens bästa bild:


Kommentarer
Postat av: Mirre

Oh yeah ! var en kanon helg ! ;) roligt o ses baby :)

pussss<3

2008-11-18 @ 12:13:25
Postat av: Lennart

ojoj vilken helg det blev, kommer jag aldrig glömma du! tack för deen! pusspusss sötis <3

2008-11-18 @ 19:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0