Alla dessa gruppindelningar

Idag var en långdag i skolan, men det gick snabbt för vi fick längre lunch och slutade tidigare än vad schemat sa. Den första delen var en slags introduktion där vi skulle få veta vilka grupper skulle vara i grupparbetet som ska fortlöpa under hela kursen. Men innan vi fick veta grupperna var det en massa tjat om uppgiften som ingen intresserade sig av eftersom alla satt på spänn för att få reda på grupperna. Grupperna var olika stora beroende på hur stor uppgiften var, jag tänkte genast att jag skulle hamna i en stor grupp med världens jäkla uppgift, men icke. Jag blev ihopparad med Anna och vi ska piffa upp Studenthälsan och göra deras folder lite roligare och göra affischer så att de syns mer på skolan. Ska bli kul faktiskt så jag kommer kanske inte må så dåligt under kursen som jag i början trodde. 

Gick till Konsum efter skolan med Ludde och Janet. Jag skulle köpa Quorn-färs för kupongen jag fick i en tävling på skolan och lite annat smått och gott. Jag är ju helt betuttad i Quorn, finns nog inget bättre i matväg just nu. Love it! Kom hem och skulle göra soppa som jag längtat efter, har fått lite pippi på soppor också. Men denna blev ingen hit så jag käkade fralla och kex till middag i brist på ork att laga till något annat.

Nu ska jag "YouTuba" Kevin Borg och den stora turkosa varelsen som gillar klockor. Kommer ni ihåg han? Ett program som man fick se på engelsklektionerna när man var liten. Så kul..."I like clocks"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0