Nykter underhållning

Hade en nykter helg...Nästan. Drack en cider och en öl i fredags med ungefär 4 timmars mellanrum så det var ingen fylla det inte. I fredags var jag på Blue Moon med Eve och Emmy och snek till oss gratismat. Var riktigt gott. Sedan åkte jag vidare till Markus med Co. Det blev hockeyspan och det gick ju som bekant inte så jättebra för Sverige. Men men vi hade trevligt i alla fall.

I lördags åkte jag till Eve för att plugga. Var ju tvugna att få klart copy-uppgiften. Och det gick relativt snabbt ändå. Det som tog tid var att måla och skissa alla så kallade dummies. Mycket nöjda med slutresultatet blev vi även om mina målningar inte var Picasso. Efter plugget började hungern att krypa sig på igen så vi och Emmy åkte till McD för att äta och där blev det billigt och bra eftersom Anna i klassen stod i kassan. Tack Anna! Efter en ljuvlig BigMac gick vi in på Shell och fyllde på godis- och chipsförrådet innan vi gick tillbaka. Väl hemma igen bestämde vi oss, tre relativt vuxna människor, att kolla på Hitta Nemo. Jag älskar verkligen den sköldpaddan!
- Like totally, dude!
När filmen var slut tog jag bussen ner til stan vidare tillbaka hem till KRP för att sova.

Söndagen såg väl ut ungefär som den brukar. Åt pizza med Markus och Urban. Köpte godis på Konsum gick hem till Markus kollade på massa fotboll och hockey. Lagade mat till dom hungriga. Tvingade dom att kolla lite på Bodyguard innan Mr. Bean åkte in i dvd:n. Gick hem vid ett för att sova så jag skulle orka upp till skolan idag.

Har vart i skolan hela dagen idag. Redovisning på förmiddagen och grupparbete på eftermiddagen. Väldigt duktiga vi har vart idag.  

Kommentarer
Postat av: Mirre

haha ja jag diggar den sköldpaddan oxå ^^ haha..
miss u babe! men snart kommer du till byn! :D då blir det fest! :D ;)

pusssar

2008-05-19 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0