Klimakteriekossan på äventyr

Idag var jag, Eve och fyra andra brudar i klassen på en övning i Säffle. Var en övning för ambulanspersonal, brandkår, polis med flera. Övningen handlade om ett gasutsläpp och vår roll i det hela var att vara journalister. Jag och Eve hade som uppgift att vara nere på kommunen och se hur kommunen arbetade med en sådan här händelse. Dom andra var på "olycksplatsen" och sprang efter både poliser och brandmän. Jag höll på att dö när jag såg att en av brandmännen från Åmål var en Resö-pojk som jag spenderade en del tid med när jag var en Resö-tös. Haha. Det var allt bra kul.

Var faktiskt en väldigt kul dag och VARM. Herre Gud, jag höll ju på att smälta bort. Om jag tycker det är varmt i vanliga fall(när övriga tycker att det är kallt) så kan ni ju tänka er hur jag hade det idag. Jag tror ta mig fan att jag hamnat i klimakteriet på nåt jäkla vänster. Har ju tusan konstanta värmeböljor som sköljer över mig.

Vi avslutade dagen på McDonald's innan vi for tillbaka till K-town. Nu är jag riktigt trött och redo för en dusch och en tidig kväll.

Och förresten. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN EVE!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack så jättemycket vännen =)

2008-05-07 @ 19:40:16
URL: http://evelinaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0