Klimakteriekossan på äventyr - Del 2

Jovisst folket. Klimakteriekossans äventyr fortsätter. Det var under lördagen som äventyret äde rum. Det var Eves, Emmys, Carros och Markus födelsedagsfest på Bunkern. Min dag började med att gå upp i tid för att hinna göra mig iordning för att bege mig till Eve och Emmy. Det vankades tacos innan festen drog igång. Efter ett tag hos systrarna kom Emmys kompisar från Degerfors. Hann med två drinkar innan vi skulle med bussen hem till mig. Hade lite förfest hemma hos mig också innan vi drog ner till Bunkern. 

Väl nere på Bunkern blev lite smått förskräckta, inte för att det var skabbigt som vi blivit varnade för, utan att det bara var vi i vår lilla grupp som var där. Men men det var bara att korka upp och softa ner sig i en av sofforna. Sakta men säkert fylldes det på med människor och den utlovade tipspromenaden gick av stapeln. Vinnare blev Gson, grattis kanske är på plats. 

Tiden gick och min tidsuppfattning försvann. Har ingen koll på vilken tid saker och ting ägde rum. Men i alla fall, kvällen fortsatte hemma hos Markus. Sjukt mycket folk. Var mer hos Markus än vad det var på Bunkern. Jag förlustade mig med att leka med hantlar, ta av och på mig en AIK-tröja, dregla över Ewan McGregor i en Café-tidning och lite annat smått och gott.

Allt eftersom försvann allt folk och kvar var bara jag och dom vanliga pojkarna. Vi bestämde oss för att gå till Campus, förstod inte varför egentligen men jag var inte sen att haka på. På väg till Campus hände många konstiga och överraskande saker och det jag kan säga är:
- Vad hände egentligen?

Kvällen slutade i alla fall med en väldigt kort efterfest hemma hos Markus. Men han stängde ju av TV:n och släckte så den efterfesten dog ju ganska snabbt.

Men en trevlig lördag det var det. Det måste man ju bara göra om. Haha.



MR McGREGOR I CAFÉ

Kommentarer
Postat av: Mirre

haha låter som en nice lördag! men bitch...killen i tidningen var väl inget o dregla över? ;) haha

pussar!

2008-05-12 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0