Just another manic Monday

Återigen måndag och tillbaka till vardagen. Uppe med tuppen i morse för att gå till skolan. Schemaändring så vi började klockan åtta i stället för ett. Men det var egentligen bara skönt så man fick sina presentationer gjorda. Var en soft föreläsning. Vi var inte många där, 10 stycken kanske. Var nästan lite mysigt. I alla fall så mysigt det kan bli i skolan hehe.

Efter föreläsningen åkte jag och Eve till stan och fixade lite, Eve fixade sina glasögon och jag lämnade in mina Campus-nycklar. Sen gick vi vidare till MaChé för att äta. Det blev en mycket god kyckling- och nudelwok. Blev alldeles perfekt mätt. Efter maten åkte Eve hem och jag gick vidare till banken för att säga att mitt kort krånglar och inte alltid vill som jag vill. Och det var inga problem och det skulle komma ett nytt i posten. Men jag mitt ägg kom ju på efter att hon fyllt i detta att dom förmodligen inte har min nya adress än. Och mycket riktigt så skickades det nya kortet till Campus. Så nu har jag mejlat STUB för att se om det går att lösa på något sätt. Att jag kanske kan få låna nycklar nån dag eller så...Det är ju ingen som ska flytta in i mitt gamla rum. Men det ska nog lösa sig.

Ringde även till Falbygdens Ost och tackade nej till sommarjobbet. Har fått ett mycket bättre jobb där jag faktiskt får använda nagellack dessutom. Ska jobba som badvakt i sommar igen. Men inte på Skara Sommarland denna gången utan på Odenbadet hemma i stan. Ska bli kul att få jobba utomhus, bara det blir en bra sommar med mycket sol nu så bli det toppen.
 


I'LL BE READY

Kommentarer
Postat av: Mirre

Nehe! shit va skoj:D lifeguard i sommar asså ;)

2008-05-06 @ 19:38:54
Postat av: Mirre

hey Pamela, eller vill du bli kallad CJ? :P

Ses snart hoppas jag bitch! (K)
pussar

2008-05-06 @ 23:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0