Handikappad

Jag har känt mig handikappad idag. Efter en välbehövlig tupplur på soffan skulle jag kolla lite på TV tänkte jag. Men det fick jag inte. TV glappade, varannan sekund normal bild, varannan myrornas krig. Inte alls kul. Jag försökte leka teknisk genom att kolla alla sladdar, dra ut och sätta i dom igen och stänga av och på TV:n. Inget hjälpte. Så jag bestämde mig för att sätta mig vid datorn istället. Men inte heller det fick jag. Internetet fungerade inte heller. Jäkla jude, tänkte jag och skulle leka teknisk även här. Men det gick ju inte bättre än med TV:n. Jag ringde hem till pappa men han kunde ju inte göra så mycket han heller. Så jag sms:ade Urban och fick veta att han och jag i samma båt. Han hade ringt ComHem och klagat vilket jag också gjorde. Dom kunde inte säga mer än det var nån störning i når elskåp eller så och att dom jobbade med att fixa det hela. Och äntligen vid halv elva var allt som vanligt igen. 

Men jag var så klart tvungen att trösta mig så jag gick till jouren, köpte lite godis och kollade på Sleepless in Seattle. Fantastisk film när man vill tycka synd om sig själv som jag gjorde.    

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du haft en bra dag, godnatt. :)

2008-05-27 @ 23:29:30
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0