Enough!

Nu får det banne mig vara nog! Har haft en katastrofal lärare i en kurs. För att vara lite snäll nämner jag inte hennes namn, men inblandade har ju koll på vem jag pratar om. I början av kursen så kunde hon vara borta och inte dyka upp på föreläsningar och sånt. Lägga ut saker på kurstorget som inte gick att öppna och så vidare. Detta eskalerade till att det blev omöjligt att få tag på henne både på telefon och mejl. Nu när kursen är slut sedan fem veckor tillbaka och våra eximinationsuppgifter är inlämnade och skulle vart rättade och klara för snart tre veckor sedan men det är dom inte. Ingen har knappt sett röken av eller hört från denne lärare. Två gången har hon kläck ur sig att dom är rättade och finns att hämta ut. Två gånger har vi fått höra att det inte finns något att hämta ut.

Vi har pratat med lärarens chef, han får heller inte tag på henne. Ingen får tag på henne. Skolans agerande i det hela är riktigt illa. Speciellt med tanke på att liknande saker har hänt andra elever som haft denna lärare. Ingen tar något ansvar i detta känns det som och vi blir lurade hit och dit.

Det är dag att folk tar lite ansvar för jag har lagt ner tid och arbete i denna kurs och jag vill ha mina poäng och mitt betyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0