Äntligen

Har haft nedräkning sedan juletider ungefär och nu sitter jag här. I min nya lya. Med mitt egna kök. Det är så otroligt skönt att det nästan inte går att beskriva.

Flytten påbörjades sakta men säkert i torsdags då mamma, pappa och Mikkis kom. Den dan gjorde vi väl inte så där jättemycket. Åkte ner till stan och sedan till Ikea. Käkade pizza på kvällen och småplockade lite. På fredagen drog vi det stora lasset. Fyllde släpkärran och åkte till nya lägenheten. Fick flytthjälp av fyra starka karlar som i utbyte fick tacos och öl. Tack pojkar.

Nu är allt på plats och och jag kunde till och med hänga upp en lampa och koppla in den själv. Helt jäkla otroligt. Man är inte så jäkla oteknisk ändå. Datorn kunde jag ju fixa ihop alldeles själv också.

Fy fan vad jag är bra. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0