Ont i pannkaks

Vaknade upp andra dagen i rad nu med världens jävla huvudvärk. Mitt i pannkaks dessutom. Och för er som inte vet vart det ligger så hade jag ont mitt i pannan. Och annu värre känns det ju när man aldrig, verkligen aldrig har huvudvärk annars. Men efter lite pillerknaprande gick det över och jag begav till skolan för att sätta upp lite affischer för jobbet. Tog mig sen en tur till stan för att handla lite och fylla upp pillerlagret i fall man skulle vakna upp med pain in the pannkaks imorgon också.

Nog om pannkaks...Nu ska jag snart iväg till en privat engelsklektion och det är jag som är läraren. Haha. Men det ska bli kul. För er som inte känner mig så älskar jag engelska, finns inget bättre nästan, och speciellt då engelsk grammatik. Freakin' fantastic om jag får säga det själv.


Kommentarer
Postat av: Ena ögat öppet

Mitt i pannkaks ahahahahaha.

2008-03-05 @ 21:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0