Min bror & jag

Hade en mycket rolig och trevlig helg med lillebror. På fredagen bar det av till Rumpan, vi lyckades att ta oss igenom ett väldigt svårt quiz om jag får säga så. Men tyvärr kom vi inte med i top-10, men det var väl ändå lite väntat. Två öl var blev det från baren och dom gjorde nog susen för efter quizet blev vi uppdragna på det lilla dansgolv som finns av ett gäng indianer i bar överkropp. Dessa indianer insisterade på att min bror skulle se likadan och började ta i hans kläder som han drog tillbaka. Men efter lite övertalan så stod han där, mitt bland alla indianer i bar överkropp och skakade rumpan. Inte nog med detta...5 minuter senare står han, min lillebror, på bardisken och dansar. Inte ens jag har fått stå på baren på Rumpan. Men det var väldigt kul och en syn för gudarna. Ska försöka få tag på bilder från denna kväll eftersom jag själv glömde kameran.

På lördagen var det relativt tidig uppgång för att ta en sväng på stan. Broder var den enda som shoppade, två jättefina T-shirts. Bra inköp bror. Efter en intensiv shoppingrunda gick vi till baguettplacet och käka lite lunch innan vi for hem. Slappade hemma i typ två timmar innan det var dags att bege sig igen. Denna gången till LLA för att se lite hockey. Färjestad mot Brynäs. Min bror hejjar på Brynäs, liksom pappa, fråga mig inte varför men men. Och ståplats hade vi också för det var det enda som fanns kvar, stackars lillebror att behöva stå mitt i FBK:s hejjaklack men det gick bra ändå tror jag. Tyvärr gick det ju mindre bra för Brynäs som förlorade med 0-5. När hockeyn var över drog vi till Mama Rosa och drog i oss nästan var sin hel pizza. Efter pizzan gick vi hem och degade i soffan resten av kvällen, heeelt utmattade båda två. Men det var det värt för en trevlig helg det var det.



image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0