Klassfest

Var på en mycket trevlig klassfest igår. Eller ja...klass och klass, det var väl mer egentligen dom som man alltid brukar festa med. Men det var väldans kul det också ska ni veta. Vi underhöll oss med en massa trevliga saker, inte bara alkohol. Utan även Melodifestivalen, SingStar och lite annan trevlig musik, och Björn så klart. Och för er som inte vet så vann ju Charlotte Perelli Melodifestivalen, var inte min favorit men det är ju bättre än Christer Sjögren och Amy Diamond i alla fall. Jag hejjade på BWO, tycker att dom är trevliga jag.

När vi senare skulle bege oss mot taxin så möttes vi av ett gäng ynglingar av utländsk bakgrund (som egentligen spelar någon roll men för att förstå min snart kommande kommentar har detta ett syfte). Dessa började att mucka bråk, varför vet jag engentligen inte och jag har nog aldrig varit så arg. Jag stod redo med knuten näve och var inte långt ifrån att slå till en av dom. Men jag hejdade mig och hotade i stället med att säga:
- Passa dig så att jag inte trycker ner en gris i halsen på dig muslimfan!
Sedan gick jag därifrån för att inte ställa till det för mig själv, detta kallas självdisciplin gott folk.

Kvällen fortsatte på Nöjes och jag hoppades på att få skaka rumpa. Men lite oväntat så åkte jag hem, varför tänker jag inte ta upp här. Men ni (typ mamma) som tänker snusk nu tänker fel, bara för att ha det sagt hehe. Men jag hade en jättekul kväll även om den inte slutade helt som det var tänkt. Men Nöjes lär stå kvar några helger till om man säger så.


image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0