Hornborga in my Heart

Njae...Inte riktigt kanske. Men jag var ute vid Bjurum/Trandansen i går med pappa för att skriva reportaget som vi har i uppgift att göra. Har nu på förmiddagen lyckats få ihop ett bra litet textstycke på lite över 4000 tecken så jag är nöjd. Har fått med lite små detaljer som man skulle ha. Enligt vår lärare ska man leka ekorre, vilket innebär att man ska samla på sig så mkt som möjligt även om man inte kommer att använda det sen. Jorå...Ekorre det var jag nog. Har även gjort klart min andra nyhetsartikel, jösses vad jag känner mig produktiv. Men det känns bra, skönt att få saker ur världen. Nu är det bara populariseringen och stilanalysen kvar men dom ska nog gå minst lika bra, hoppas jag.
 
Idag väntar en tur till stan, ska till banken och försöka på ordning på saker och ting. Nordea är ju så fantastiska ^^. Sen blir det väl en liten tur runt i dom få butiker som finns här i Falköping. Ikväll blir det packning för hela slanten för imorgon drar jag och Syster Yster "norrut" till K-town. Ska bli trevligt att komma tillbaka och jag och Syster ska nog förlusta oss med både badhus och bio. Och kanske en och annan pizza, vem vet.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Populariseringen är toksvår.. och stilanalysen har jag inte vågat mig på en. "Allvarligt talat".. Skönt att det rullar på för dig iaf :) See ya, bitch!

2008-03-25 @ 18:03:40
URL: http://isabellethor.blogg.se
Postat av: sophie

hejhej, hoppas du får en bra dag :)

2008-03-27 @ 10:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0