Falköping baby

Befinner mig nu i den stora metropolen Falköping. Alldeles underbart för tusan. Hade en trevlig hemmakväll igår med familjen, alla utom pappa som har åkt till Tyskland för att shoppa upp sig på lite alkohol...Eller ja, mycket alkohol kanske. Kan ju hoppas att det finns något för lilla mig att frakta hem till Karlstad. 

Idag är planen följande. Åka till Borås och shoppa upp nästan alla pengar jag äger och har hehe. Ska bli trevligt att få gå i alla affärer och leta efter små guldkorn, hoppas bara att man hittar något kul också då vill säga. Sen ikväll blir det fest med mina Fkp-Bitches och Cypern-pojkarna. Ska bli skitkul! Hoppas på en trevlig kväll vilket det helt garanterat kommer att bli med det sällskapet som väntar =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0