En alldeles underbar helg

Precis så var det, underbart. Lördagen var mycket trevlig. Var först i Borås med mamma på en trevlig shoppingtur som slutade med en t-shirt, ett par leggings och Dirty Dancing. En film som alla tjejer bara måste ha i filmsamlingen. När vi kom hem från Borås var det bara att börja göra sig iordning eller som vissa andra kallar det - Laga mat. sedan var det dags för party. Förfest ute i Gudhem hos Emma med gänget och Cypern-pojkarna. Mycket trevlig förfest om jag får säga det själv hehe. Trevlig musik, trevlig alkohol, trevligt sällskap och framför allt en mycket trevlig daglig dos av Björn Gustafsson. En del intressanta sms gjorde kvällen lite roligare också. Så bättre kan det nog inte bli. Efter denna trevliga förfest bar det av till Terrassen. I kön in precis framför vakten blev jag fälld av Adamsäpplet och ramlade mitt framför vakten som kläckte ur sig: "Du kanske ska ta dig ett varv innan du får komma in här." Men efter min lilla förklaring om att jag ramlade på grund av en fällning så var jag välkommen in utan att behöva ta ett varv. Väl inne på Terrassen så var det som det alltid brukar vara. Mediokert fast kul, vet inte riktigt hur det går ihop men det gör det. Träffade många välbekanta ansikten som man inte sett på ett tag, alltid lika kul.

Efterfest blev också. Åkte tillbaka till Emma. Kollade på TV ett tag, åt lite Gott&Blandat och lite pepparkakor. Fick lite massage av den där konstiga dynan som fanns i en stol och inte var det skönt inte, gjorde ont som tusan men det var ganska kul. Sedan så paxade jag Emmas säng...dags att ZZzzzZZova.

Dagen efter softade vi hemma hos Emma och hade det väldans mysigt allihopa. Mamma kom och hämtade mig på förmiddagen och vi åkte till Skara för att hämta pappa som kom hem från Tyskland. Och mycket riktigt så fick jag med tre finfina flaskor hem. Bussresan hem gick fint med en så fullproppad buss har jag aldrig vart med om tidigare. Och jag hade så klart turen att hamna bredvid en som smygtafsade på en. Bara så där råkade pilla på en med jämna mellanrum. Svårt att sitta still verkade han ha också. Tur att man lyckades sova lite i alla fall.

Nu är jag hemma i K-town igen och vardagslivet rullar på som vanligt. Men det är ju ganska trevligt det också =)

Kommentarer
Postat av: lennart

haha sov du verkligen i emmas säng?! ^^

2008-03-06 @ 20:04:15
Postat av: Madan

Jorå...tänk att jag sov ^^ haha.

2008-03-07 @ 12:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0