Bror på ingång

Imorgon kommer min stora lillebror hit till mig. Ska bli trevligt tycker jag. Jag ska dra med honom till rumpan och supa honom full...hehe nej då mamma. Jag skojjar bara. Men vi ska till rumpan i alla fall. På lördag blir det hockey, ska bli riktigt kul faktiskt. Det är i alla fall detta som är planen än så länge, vad som händer ut över detta får vi se. Han är ju inte myndig än stackarn så vi kan ju inte dra ut nånstans, men vi kommer nog att kunna roa oss bra ändå.

Och när man får fint besök så måste man ju städa också så det ska jag väl ta tag i nu...snart...om en liten stund. Tvätta och diska står också på dagordningen. Det är ju för tusan så att man känner sig som Askungen igen. Men men...sånt är livet. Tyvärr, hehe.

image5
 SÖTA BROR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0