Back to the Hood

Jag ska ännu en gång återvända till Falköping. På mycket kort tid också, var ju där för ungefär två veckor sedan, men det ska bli kul. Ska åka tillbaka över påsk eftersom det blev ändrade planer med mina indier som egentligen skulle ha kommit hit. Ska denna tur stanna lite längre eftersom vi inte har några föreläsningar veckan efter påsk, typ påsklov ju. Trevligt, men vi är ändå inte sysslolösa. Har allt en uppgift att jobba med. Och när jag ska åka tillbaka upp ska syster yster hänga med och stanna över helgen. Hur ska jag klara en helg utan alkohol och festande? Jorå...det ska gå så bra så...tror jag. Jag har planerat lite att vi ska förlusta oss med bio, förhoppningsvis Sweeney Todd om den fortfarande visas. Johnny Depp är ju alltid trevlig. Som en vän en gång sa: "Han är ju till och med snygg när han är död." Vilket fan är sant. Han kan göra vad tusan som helst och ändå vara den snyggaste människa på denna jord. Varför kan inte alla män se ut som honom? Vore ju lite trevligare då...Eller?

image9

THE HOOD

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan! viste inte att du hade blogg!:) allt bra med dig? ha det bra kramar

2008-03-15 @ 00:40:24
URL: http://meelii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0