Sommarlov...

...Och gräset är så grönt. Livet leker, solen skiner och klimakteriekossan smälter bort i denna tropiska värme vårt vinterland drabbats av. Men jag ska banne mig inte klaga för livet kan nog inte bli mycket bättre än så här. Dagen började med slutseminarie i skolan, fick redan på tentan och jag klarade den. Wiiee! Sen följde lite utvärderingar och småprat innan sommarlovet började. Efter skolan drog jag och och övriga ner till stan och shoppade. Jag köpte mig en kjol och ett par skor. Tog även en tur in på Systemet. Vi letade ihjäl oss efter Black Tower innan Eve lyckades att hitta det. Carro berättade att man fick tuggummi idag om man visade legget innan dom frågade efter det så när jag skulle betala stod jag med legget i högsta hugg. Men vad så säger då killen i kassan? Inte frågar han efter legget inte, utan säger:
- Jag lägger fram ett paket här till dig direkt, dig har jag sett så mycket förut. 
Hur i helvete ska jag tolka detta? Håller jag på att bli alkis för jag är ju tydligen på Systemet ganska ofta om jag ska tro denna kille.  

Ikväll vankas grilling och förfest hos Kakan innan det blir "mellanstadiedisco" på Rumpan. Även en tur ner till stan kanske blir av också. Den som lever får se.

Till helgen ska klimakteriekossan till Degerfors på äventyr. Ska bli mäkta intressant och kul. Vore ju kul att få träffa på ena ögat öppet igen hehe. Detta äventyr kommer absolut att dokumenteras.

Men nu ska jag sova så att jag orkar med kvällens partaj. C Ya!



SOMMARLOV IS FAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0