Midsummer nights dream

Kanske drömmer jag om mitt hjärtas prins ikväll...Om jag nu orkar mig ut och leta reda på sju olika sorters blommor. Tror dock att det kan bli svårt utan att behöva rensa någons rabatt.

Är hemma själv över midsommar. Ska ju som bekant jobba så det blir inget galej för min del. Men jag ska nog klara av att gotta mig själv med färskpotatis, jordgubbar och en liten sup. Blir ingen visit hon farfar heller eftersom farmor är ute från sjukan. Men det gär mig inget alls, ser hellre att farmor är frisk och kry .

Hoppas alla andra har en trevlig midsommar på kusten. Vi ses snart alla!

www.alleberg.com
MIDSOMMAR 2007
(jag var nog lika suddig som bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0