Klimakteriekossan på äventyr - Del 3

Ja dra på trissor vilket äventyr klimakteriekossan har vart på denna gång. Det började i fredags med att jag och Eve tog tåget från K-town till metropolen Degerfors. På kvällen grillade vi och softade innan det var sängdags. På lördagen däremot var det lite mer action. Drog till Karlskoga på dan för lite shopping på Systemet innan vi drog hem igen för att göra oss iordning för kvällens upptåg på Statt i Karlskoga. Det hela började med förfest hemma hos Eves ena kompis. Det blev både grillning och skumpadrickande. Hade mycket trevligt. Åkte ner till Statt vid 23:00 för att parta lite innan det var dags för E-types framträdande som var vid halv ett. När E-type väl drog igång showen var det bara att hålla i staketet och hoppa, dansa och skutta så mycket som det bara gick. Det var ett jäkla hålligång och ingen man har gjort mig så svettig på länge som E-type gjorde. Hade så fruktansvärt kul i lördags. Har nog inte haft så kul på länge om jag tänker efter.

Idag var en soft dag. Var på stranden en sväng, badade inte eftersom det blåste så mycket att jag inte behövde svalka mig i vattnet. Men jag stod i alla fall med fötterna i en liten sväng. Det gjorde klimakteriekossan väldigt glad.

Nu väntar en kort vecka här i K-town innan jag drar till Fkp för att jobba. Får se när jag kommer tillbaka till K-town nästa gång. Allt beror på schemat. Men snart Brydar, då är jag hemma. Hått ut, I'm coming home!


KLIMAKTERIEKOSSAN


Kommentarer
Postat av: Mirre

Hahaha! såg dig inte först på bilden ;) längst fram hamna du oxå, ojojoj! ;):D



Saknar dig honey! (L) snart kommer du hem till byn :D



Pusssar! (K)(L)

2008-06-09 @ 11:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0