Vått, det är ordet

Har spenderat en lugn helg på Resö nu. Var ett år sedan nu jag var där sist. Men jag håller mitt ord att jag ska upp minst en gång per år. I år kommer det till och med att bli två, ska upp om tre veckor igen. Då är det dags för årets brännbollsturnering som jag så klart ska delta i. Bara ett måste.

Helgen har som sagt vart lugn och gav tyvärr inte så mycket sol. Lördagen var helgens finaste dag då hann jag med att bada, äta glass, fiska krabbor och börjat läsa en bok. Har träffat massa släktingar som jag inte sett på länge. Har över lag vart en mycket trevlig helg. Utan mobil har jag vart också. Orkade inte ladda den och kände att det var skönt att vara utan den lite. Men nu när jag kom hem och skulle ladda den började den okontrollerat att vibrera, inte ville den laddas heller. Lyckades till slut få i gång den men icke. Den ville inte så nu ligger den isärplockad på bordet. Illa. Men men...

Haj Haj!

Kommentarer
Postat av: Mirre

va??..har du läst en bok ?!?! ;)

2008-07-06 @ 19:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0