Trist

Här hemma händer det inte mycket. Känns som att jag bara jobbar hela tiden. Vilket visserligen inte för dumt eftersom jag tjänar pengar. Men jag vill ha lite mer action. Har lite på gång framöver i alla fall, till helgen blir det inflyttningsfest. Om två veckor ska jag till kusten igen. Ska spela brännbollsturnering och ta en titt på hunden vi vår då. Så det ska bli en trevlig helg det. Sedan så väntar en tur till K-town. Och passande då så är det hamnfestival vilket låter väldigt trevligt i mina öron. 

Men innan allt detta så är det fortfarande massa jobb. Har två jobbdagar kvar denna veckan och nästa vecka jobbar jag sex dagar så då är det skönt att ha något att se fram emot.  

Kommentarer
Postat av: Mirre

ja de är samma här, bara massa jobb =( har inte sett mycket ju pga de :(

får ta o fixa en träff snart igen innan du åker igen. :)



pusss

2008-07-11 @ 20:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0