She works hard...

...For the money. Har jobbat ganska mycket i det sista. Har inte alls haft många lediga dagar. Därav bloggtorka, men också på grund av det lilla virus min käre bror lyckades locka till datorn. Men lite av det geni han är har han nu lyckats fixa det.

Har inte hänt mycket här på hemmaplan. Har vart mest jobb. Och på grund av det fina vädret har det nu börjat komma lite snygg bonnabränna. Flip-flopmärken på fötterna, en trekant på bröstet efter tröjan och bara allmänt röd i fejset. Men nu är jag lite långledig från jobbet. Är ledig i fem hela dagar. Tre av dessa ska spenderas på kusten. Hoppas att det blir fint väder så att jag kan sola bort bonnabrännan lite. Bada ska jag göra med, träffa mormor och morfar också. Och alla andra som befinner sig däruppe. Ska bli en trevlig helg.

Nu ska jag ut och promenixa med min Mirre. Ha det gott, igelgott! (det har min syster lärt mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0