Igelkott

Hade mycket trevligt med Mirre, köpte glass och gick en sväng runt byn. Mötte på Emma och Lennart vid Ica så vi joinade dom in på Ica, jag handlade mig ett halvkilo cashewnötter som ska med till kusten. Efter shoppingen gick vi hem till Emma och Lennart, drack saft och åt kakor och tittade på TV. Väldans trevligt måste jag säga.

Efter visiten och jag och Mirre begett oss ut mötte vi på en igelkott som Mirre fotade lite. Undrar om det blev schyssta bilder...I alla fall. Jag tyckte att det var lite småkul att träffa på en igelkott med tankte på mitt avslut i det tidigare inlägget ^^ Huhu...som en viss person skulle säga.

Ha det bäst, flodhäst! (undrar om jag kommer träffa på en imorrn) 


Kommentarer
Postat av: Mirre

hehe :P..de blev nice bilder har de på min bilddagbok..check it out! ;)

haha..ja om du såg en så.. let me know ^^

puss i massor! (L)

2008-07-05 @ 17:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0