Hej på dig, Charles!

Då var man tillbaka i Charlestown då. Kändes så otroligt ordinary att gå av bussen och börja gå cykelvägen från Universitetet till Kronoparken. Kändes inte som att jag varit borta mer än över en helg. Det var så naturligt att vara tillbaka att det nästan kändes knäppt.

Vädret här är minst lika skönt som hemma. Trevligt om du frågar mig. Hoppas att det vackra vädret håller i sig så partyt till helgen kan få ett litet plus i kanten. Men oavsett väder så kommer denna helgen att bli helt fab eftersom jag kommer träffa tha gang igen. Ska bli sjukt kul, känns som en evighet sedan sist.

Hoppas att ni Brydar hemma klarar en helg utan mig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0