Hallå..?

Vart tog alla vägen?
Ungefär så kändes det i lördags kväll/natt. Var ju som bekant på inflyttningsfest hos Chirre och Isak. Dom hade det väldigt fint hemma och hade dukat upp et trevligt snacks- och drickabord och bjudit in trevligt folk. Jag hade en alldeles förträfflig förfest. Sedan när det var dags att gå gick vi ett gäng tillsammans och tydligen skulle svänga förbi hos nån som bodde på vägen. Där blev det både shot och gitarrspel innan vandringen mot Plantis fortsatte. När jag hade kommit in, betalt inträde och fått min stämpel visade det sig att alla var borta och jag var själv och lite vilsen. Men jag körde på bra ändå. Drog direkt till baren och köpte en öl och drog vidare i dimman där jag träffade på båda den ena och den andra. Jag dansade lite när jag träffade på folk jag kände på dansgolvet. Sedan drog jag vidare och mötte några som jag inte alls kände men jag var social och trevlig för det...Tills dom frågade om jag skulle med på efterfest eftersom Plantis skulle stänga. Visst, sa jag och sprang och gömde mig bakom vakten, där stod jag och flåsade vakten i nacken tills han säger:
- Du behöver väl inte stå så nära va?
Då bytte jag gömställe innan jag fortsatte min ensamma men alldeles så fantastiska kväll på Pizzeria Valentino. Jag köpte mig en kebabrulle(som jag längtat efter Fkps kebab - K-town kan ju slänga sig i väggen) och vandrarde hem. Halvvägs hem ringer Markus och ska tjata. Det vi båda vet att vi pratade om var Dr. Spencer Ried och Criminal Minds.

Trots att jag tappade bort alla hade jag den bästa utekvällen på länge. Var helt freakin' fab.

Kommentarer
Postat av: "lennart"

yes I know ^^ men vart var du?? haha

2008-07-23 @ 16:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0