Soulmates..?

Läste precis Evelinas blogg ( http://evelinaan.blogg.se ) Om man säger som så här: Har man läst mitt inlägg från idag så har man läst hennes eller tvärtom. Vi är så sjukt lika. Vi tänker likadant...Verkligen. Det har mycket mycket mer än en gång hänt att vi sagt exakt och jag menar exakt samma sak vid exakt samma tillfälle. Och efter att ha läst hennes inlägg om idag blir mina föraningar bara starkare...Kan det vara så att vi är freakin' soulmates? Think so...

Men hon är inte min enda...Sorry Eve. Har min bitch Mirre hemma i Falköping också. Med henne är det inte mycket olika, det enda är väl egentligen bara att hon inte har en blogg. Så jag har väl kan man säga två soulmates. Och hur många har egentligen det? I'm a lucky bastard...Freakin' lucky.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha lika? Nej nu fårstår jag inte alls. Det händer ju ALDRIG att vi tänker lika, säger lika, skriver lika. Eller? eeh nej nu ljög jag lite

2008-02-28 @ 10:29:53
URL: http://evelinaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0