Shop til U drop

Jupp jupp....Onsdag. Och vad har man gjort av denna dag då? Mer än vad jag trodde, vilket alltid är positivt. Har lyckats gå på föreläsning klockan 8. Inte trevligt. Tur att det finns folk som livar upp det hela. Fick en uppgift att göra tills på fredag. Våran lilla saga vi gjorde tycker vi är helt fantastisk...Hoppas att alla tycker likadant bara ^^

Efter föreläsningen tog jag en god fisklunch med Eve innan vi drog till stan och lekte lite shopaholic med hennes syster yster Emmy. Hon var nog den största shopaholicen av oss alla idag, hehe. Men lite inköp blev det i alla fall, en soft kofta a la Vero Moda och underkläder a la Lindex. Mycket trevliga små filurer om jag får säga det själv. Efter allt butiksrännande hamnade vi på McDonald's som blev ett mycket mer intressantare besök än vad jag kunde ana. In kommer en brutta som har strumpbyxor på sig. Inget konstigt med det kan man tycka. Men, som Tony Irwing skulle uttrycka sig, hon hade bara ett linne till, ett kort linne. Jag kunde se hela hennes härlighet och se tydligt vilken färg hon gillar på sina underkläder. Mycket intressant och uppiggande, haha.


image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0