Sum up

Har inte uppdaterat på ett tag, valde att vara lite "ledig". Har dick haft en bra jul med många trevliga paket, god mat och mycket släkt och vänner. Hoppas alla hade en lika trevlig jul som jag.

I övrigt händer det inte så mycket här hemma. Jag märker att det är en annan takt här jämfört med Karlstad. Men det är gott att bara ta det lugnt och träffa alla gamla ansikten, även om jag ska erkänna att jag saknar Karlstad. Det är ju trots allt mitt hem nu sen en tid tillbaka.

Imorgon är det nyårsafton och jag ska inte göra något speciellt, ska inte festa skallen av mig eller gå ut på krogen. Jag ska bara vara hemma, äta mat och umgås. Ska skjuta raketer också så klart, icke att förglömma. Och efter nyår, när allt ätande och drickande är över, när jag är tillbaka i Karlstad ska jag ta tag i mitt liv. Det är dags nu efter 21 år att komma på det, men det kunde ju vart värre, jag kunde ju vart 41 och kommit på det.

Gött Nytt på Er alla! Vi ses och hörs 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0