Lucka 8

Andra advent har passerat och lucka 8 är öppnad. Idag när jag kollade posten såg jag det, årets första julkort. Det var från Ludde. Ska bli kul att se hur många julkort jag kommer att få i år, kommer hålla räkningen.

Idag var jag i skolan men det var slappt, blev inte mycket vettigt gjort det inte. Kanske för att jag känner att vi typ är klara och det känns gött. Efter skolan åkte jag och Eve ner till stan för jag skulle köpa en ny necessär eftersom den blev ögonskuggebombad i väskan efter krysningen och beställa klipptid. Nu jävlar blir det klippning. Ska klippa typ en page a la Nicole Richie och så kort har jag inte haft på flera år. Men det ska bli så jäkla gött att bli av med kalufsen. Orkar inte med den mer och nu är det dags för förändring.


 

Kommentarer
Postat av: Mirre

kommer bli sååå snyggt ! :D

pusss<3<3

2008-12-08 @ 22:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0