Lucka 7

Idag är det andra advent. Jag ska öppna sjuan i kalendern och gotta mig med en liten chokladbit.

Jag är nyvaken och hemma från kryssningen som var allt och lite till. Det var helt fantastiskt och jag träffade så sjukt mycket och roliga människor. Det var Marco utan k för han var inte från Finland, Chilenaren som bara ville dansa, Sagan om ringen, Tony Richardsson, Båten, Spanjoren med vänner, Hassan aka Tom Cruise, Växjö, Visitkortet, Dumbo och en jäkla massa andra.

Vi började supa till efter maten vid klockan nio ungefär. Efter några fördrinkar jobbade vi oss ner mot en av alla baren. Vi fick genast gratisdrinkar, med lyspinnar som vi kunde göra till armband. Jag som tidigare dissat Färjan-Håkan som tipsade att killar skulle köpa drinkar med sådan pinnar i hade ju rätt. Det var ju skitkul, pinnar som lyser. Efter en stund i baren jobbade vi oss upp till tian där dansgolvet var. Det var skitkul och vi träffade en massa folk. Vi fick fler drinkar med både sugrör och blinkade isbitar. Vi dansade, shakade och söp tills klockan var halv sex på morgonen. I hela 17 timmar betyder det. 17 timmars fest, det är i alla fall mitt rekord. Det blev tre timmars sömn innan det var dags för frukost men efter den så sov vi lite till men om det hjälpte är en bra fråga. Efter sömnen åt vi mat, flummade i TaxFreen och mötte på folk från gårdagen, lite pinsamt ^^

Inte mycket detaljer känner jag men man måste ha vart med för att förstå ändå så så får det bli och det kanske faster tycker om. Så nu sitter jag här, drömmer och tänker tillbaka och har en liten trudelutt hjärtvättad in i hjärnan, den kommer aldrig att försvinna tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0