Lucka 5 & 6

Skriver för två luckor idag eftersom jag ska iväg på en alldeles förträfflig kryssning och kommer hem lördag natt. Jag här hemma nu och är nästan redo på att dra men jag har lite kvar att fiffilura med innan bussen går. Åhh det kommer bli så kul, längtar nu. Och pappa, jag ska inte ut på däck så du behöver inte oroa dig, hehe.

Ute snöar det lite lätt och jag hoppas att mascaran inte flyttar på sig från fransarna, har ju ingen vattenfast, men men. Jag ska ha mössa på mig också för att skydda mitt nu någorlunda plattade hår. Tur att jag inte ska gå så långt, det kunde ju vart värre.

Nu ska jag diska och sen packa lite till. Men ha det gött alla, det ska jag ha =)

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hoppas du får det riktigt nice!! :D

pusspuss <3<3

2008-12-05 @ 14:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0