Lucka 3

Idag ska tredje luckan öppnas och jag spar mig till julkalendern på TV ikväll som för övrigt är helt okej att titta på.

Hade dagen ledig från skolan idag. Jag och Anna tyckte att vi förtjänade det eftersom vi har varit så duktiga och produktiva. Så idag har jag gjort produktiva saker på det privata planet. Frimärken till julkorten är köpta så snart åker dom i lådan, de två sista julklapparna är köpta och ska nu bara  slås in i vackert papper. Har också inhandlat alkohol tills på fredag då det bär av på kryssning. Kommer att bli så nedrans kul. Ska tvätta senare också för nu börjar troshyllan i garderoben att eka.

Men nu, Project och potatisgratäng.

Kommentarer
Postat av: Mirre

ska du ut på kryssning? :D niiice ! :D

pusss<3<3

2008-12-04 @ 09:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0