Lucka 22

Var tidig uppgång idag, skulle med mamma och julhandla allt inför julafton. Det blev massa mat, godis och ytterligare några julklappar. Blev en heldag som slutade i Kinnarp där jag shoppade mig en t-shirt och ett par byxor. Inga jeans utan ett par svarta chinos. Helt otroligt att jag nu äger ett par byxor som inte heter jeans. Making progress my friends, making progress.

Förresten, nu är vår julgran på plats också. Grön, barrig, pyntad och sne. Det är ett litet problem med stammen, det är den som är sne så även om granen står rakt ser den sne ut. Inte okej, men den glittrar fint så det väger upp.
Älska julgranen mina vänner, konstig idé att ta in ett träd, men visst är det vackert?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0