Lucka 20

Oj oj oj. Det närmar sig. Nästan alla blir som små barn och vill klämma och känna på dom inköpta klapparna. Snart är det dags att till och med få öppna dom. Inte dåligt om jag får säga så självt.

Inte mycket action på mig idag. Har ju inga förpliktelser att ta tag i förutom att kanske lassa diskmaskinen eller ta Amber på en liten promenix. Men I like. Gött att bara vara och det tänker jag fortsätta med. Så förvänta er inte mycket händelser och spännande historier om vad som händer här på bygden.

Och jag bara älskar att sms där det står hur trevlig vän jag är. Värmer gott i mig. Tack och bock!

Kommentarer
Postat av: Vargen

Glöm inta att det är 25 luckor på bamsekalendern

2008-12-20 @ 21:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0