Lucka 18

Jullovet är här och jag ska bara koppla av i nästan tre veckor. Ska i och för sig kanske jobba lite också, men pengar är fan inte dumt det heller. Har redan tryckt i mig chokladen i lucka 18 och ikväll eller imorrn ska jag trycka i mig alla resterande luckor för kalendern får inte plats i väskan med hem. Så jag ska fuska lite, men det är okej.

Har sagt adjö och god jul till nästan alla i klassen idag på mittseminariet som bjöd på redovisning och glögg. Imorgon bär det av hemmåt och det ska bli så gött att komma hem. Bara vara och ta en paus från mitt egentliga liv. Håller på att packa för fullt och som den listperson jag är har jag så klart en lista med saker jag ska ha med för att inte glömma något. 

Var på en sista date med Eve, Emmy och Markus nu innan vi alla drar åt olika håll. Ska kanske träffa Markus en gång till för en sista runda spel innan jag helt tar jullov från allt och alla i byn.

Så k-town, Merry Christmas och Hare Krishna påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0