Lucka 17

Julavslutning. Imorgon är det slutseminarium innan jul. Då ska vi visa fram våra dummys och presentera vår idé och vad vi gjort på vårt arbete. Jag och Anna var på tryckeriet idag och fick hjälp av Magnus med det sista innan tryck. Nu hoppas jag bara på att "Okej-tanten" inte vill ha fler ändringar, det orkar jag bara inte med. Jag har ju redan sålt min själ till henne. Men kunden är ju nöjd så...

Har vart duktig och tvättat idag. Gött med rena kläder igen som fyller ut hålen i garderoben. Läste någonstans att kvinnor har ungefär 100 plagg i sin garderob men använder bara 30. Stämmer det? Det är nästan så att jag är sugen på att börja räkna för att kolla om det stämmer in på mig. Känns ändå som att jag använder de flesta av min kläder. Skulle vara mina jeans i så fall då, men det har en helt naturlig förklaring, belive me.

Förresten, vart tog snön vägen? Ge mig snö!

Kommentarer
Postat av: Mirre

kan nog stämma det där med kläderna...hehe.. :P

ses snart!! :D:D



pussspusss <3

2008-12-18 @ 13:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0