Lucka 16

Ännu steg närmare julafton och ännu mer hemlängtan. Har ökat på julkorten med två, ett från mormor och morfar och ett från faster med sambo. Tack för dom.

Idag var det fisk i skolan. Förstår ni, fisk. Jag älskar sprödbakad fisk och jag gick till skolan nästan tre timmar tidigare än vad jag skulle bara för att få äta fisk. Mumma på det. Klockan 13 var det dags för kundmöte igen. Blir så irriterad på "Okej-tanten". Nu skulle allt ändras om, ord skulle bort, färg skulle bort. Hon kunde lika gärna sagt att hela skiten skulle bort. Men jag och Anna har ändrat om nu och gjort som hon vill ha det och det känns som att jag sålt min själ. Bara vetskapen av att mitt namn ska stå på vissa saker får mig att vilja spy. Men men, kunden blir ju nöjd och det verkar ju vara det viktigaste. Så ikväll ska jag tröstäta, kolla på Titanic och kanske gråta lite.

Ska bli skönt med ett break från skolan och det ska bli ännu goare när kursen är slut.
Ajökens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0