Lucka 15

Det kan hända att jag vuxit upp, att jag har blivit mogen och nästan gammal. Jag blir allt tröttare dagen efter ett partaj, jag har inte alls följt julkalendern på TV så som jag vill och borde, jag funderar seriöst på att äta upp min chokladkalender bara för att jag inte har någon bra plats för den och jag tittade på nyheter kl 19 en söndagkväll. Om detta inte är vunxenpoäng så vet inte jag.

Nu sitter jag och har fuskat med adventsljusen. Alla fyra är tända och bara för att jag inte är hemma när det är dags för ljus fyra. Det går ju inte att strunta i ett ljus så då tycker jag att man får fuska. Jag har jobbat otroligt hårt med dessa ljus för att de ska gå som en fin tripp, trapp, trull-liknande stege. Ligger mycket själ bakom mina ljus.

Hemlängtan har jag också. Bara för att jag vet att jag ska hem på fredag blir jag sjukligt hemkär. Vill träffa alla, umgås och äta flötig och fet mat.

Inatt kommer förövrigt min kamera hem. Den har vart på äventyr i Liverpool utan mig men den har haft en föträfflig kameravakt så den har nog mått fin-fint.



KAKAN KAN VARA BÄSTA FOTOGRAFEN EVER

Kommentarer
Postat av: Lennart

fan vad fin du ääär :D <3

2008-12-17 @ 19:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0