Lucka 14

Gårdagens sittning var wunderbar. Det var gor mat, trevligt sällskap och alkoholen flödade. Och som vanligt var det mycket kärlek i luften så som det alltid är när Inferno ställer till med kalas. Jag är inte helt säker på att personalen på Ankan var beredda på vilket folk som befann sig i lokalerna, för att kasta skumtomtar på varandra är långt i från det knasigaste som skett på våra sittningen. Men det var tydligen hemskt nog för en kile ur personalen som freakade ur lite lätt och vräker ur sig:
- MAN KASTAR INTE SKUMTOMTAR PÅ RESTAURANG!!!

Vid elva vandrade jag och Eve vidare mot Nöjes och drog en gratisentré. Vi handlade i baren och kollade läget när det plötsligt dyker upp säkert 10 - 15 tomtar. Dom sätter sig bakom oss och börjar supa och käka tomtegröt. Vi blev inbjudna till dreas bord och blev bjudna på gröt men vi avböjde den förfrågan. Vi festade med tomtarna hela kvällen och vi finns med på ett antal kort som vi förmodligen aldrig kommer att få se, men men. När vi skulle gå hem drog jag på ett par tomtebyxor från en tomte som hade strippat av sig. Det må ha sett kul ut men det var väldigt varmt och skönt.

Idag är jag slö som tusan men det är det lätt värt. Har varit produktiv med matlagning och har till och med en matlåda till skolan imorgon, det ni. Men nu ska jag hoppa in i duschen och bli ren och lukta gott igen. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0