Lucka 12

Japp, då var vi halvvägs. 12 dagar kvar till julafton och jag blir mer och mer julgalen. Speciellt nu med snö på marken. Fast mina skor är inte överens med mig, men det är okej.

Var på kundmöte idag och det gick väl sådär. Hon uttrycker sig med enstaka "okej" vilket till slut blir väldigt frusterande. Men vi hoppas att allt gillas för då är vi praktiskt taget klara och det vore ju toppen. Efter mötet hängde jag på ner till stan och tog en burgare med brudarna. Ikväll blir det AfterWork på Månen och filmkväll, very nice. Har för övrigt vunnit en biobiljett så nu har jag två stycken. Glädje.

Förresten, Evelina och Emilie har lagt ut en kontaktannons med mig på deras bloggar. Skratta så jag höll på att dö men kanske kan jag få användning av biobiljetterna då. Kolla in den vettja på  http://evelinaan.blogg.se/ eller http://emilie86.blogg.se/ 


Ohh, We're half way there
Ohh, Livin' on a prayer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0