Lucka 1

Idag har jag öppnat lucka nummer 1 i min chokladkalender, jag har kollat på det första avsnittet på årets julkalender och den verkar faktiskt helt okej för en gång skull. Allt mitt julpynt är uppe också, min stjärna i fönstret, min trätomte som farfar gjort och min lilla gran, mina keramiktomtar och min adventsljusstake står också på plats. Klapparna som är köpta hittills ligger inslagna och ger lite stämning dom också. Jag har varit produktiv och skrivit årets julkort som ska iväg, ska bara köpa frimärken till dom. Jag har till och med köpt en DVD med en brasa. Det är bara en brasa på TV-rutan and I love it! Det går att välja om man bara vill ha sprakljudet, julmusik eller både och. Kan vara den bästa DVD:n i min samling just nu.

Jag har till och med redan fått en julklapp, en fräsch och snygg matta som ger rummet den där härliga känslan av hem som jag gillar. Så faster med gäng, tack så mycket för den!


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0