Punkass fierce

Vi är halvvägs in i nollningen och det är superkul samtidigt som det är en del att hålla koll på. Det tar så klart upp mycket av tiden och det känns som att jag aldrig är hemma, men det är så värt det. Nollning är fierce.

Jag, Carro, Emilie och Nisse är faddrar i Punk och våra små kycklingar vi har är alldeles underbara. Vi har hunnit med ganska mycket under den första veckan. Det har vart stadsvandring, lekkväll för de som inte var i Brunskog, tårtfest och det senaste, preppsittning. Preppsittningen blev en lyckad kväll för Punk eftersom vi vann båda tävlingarna och spexet. Inte illa Punk! Jag och Eve hade vår nyktra dag igår men det blev inte tråkigare för det. Vi hade äran att få vara toastmasters under sittningen som också var väldigt kul.

Imorgon väntar nollympiaden och jag hoppas på en fab dag med alla små kycklingar. 
Och  till alla punkare, ni är so fierce!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0