På återseende

Kära Falköping med invånare, nu far jag vidare mot Karlstad. Skolstart närmar sig och jag blir som när jag var liten. Jag vill till Bokia och sukta efter vartenda block och varenda penna. Jag vill ha en ny kalender att skriva upp mina möten och aktiviteter i. Men jag får nog vänta tills lönen kommer. Har en känsla av att jag kommer shoppa upp halva Bokia eller så.

Men, det var ju inte Bokia jag skulle babbla om i all oändlighet. Utan jag skulle ju ta och säga farväl till Falköping och alla brydarna. Ni får ha det så gött så ses vi snart. Det vet jag.

Adjö, adjö mon cheri!


Kommentarer
Postat av: "lennart"

jag kommer snart, det lovar jag!!! :D pusspuss sötis ;)

2008-08-19 @ 20:14:43
Postat av: Mirre

hehe jo jag vet ju hur du är innan skolstart, du o mikkis är "bokia-freaks" ; )

Cya sötis :D pusspuss <3

2008-08-19 @ 20:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0