Odenbadet, det är Ingela.

- Odenbadet, det är Ingela. 

Varför? Varför var jag tvungen att gå med på att svara så? Men det är väl tur att man kan bjuda på sig själv lite. Även om det kan kännas som att det var vid fel tillfälle. Det som började som en väldigt kul lek med några workingbuddies slutade i ett relativt pinsamt samtal. Men trots detta hade jag faktiskt en fab dag på jobbet idag. Goa kollegor och gött väder. Älskar att jobba när regnet öser. Kan det bli bättre? Nej jag tror inte det. Var en perfekt början på en ny vecka efter en perfekt helg.

Spenderade som det tidigare berättats om i Karlstad. Var en sjukt kul helg med det gamla vanliga gänget. Men Urban, jag saknade dig din lille jude. Hehe. Kom upp till Charles på torsdag eftermiddag. Softade och bara andades in atmosfären. Det var fab. Fredagen bjöd på en del aktiviteter. Tog en snabbis på stan för att fylla på alkoholförrådet innan kvällens bravader började. Förfest hos systrarna Andersson med en Degerforsare, Anton, Markus, Tysken och mig själv. Vi började spela massa konstiga kortspel för att få fart på supandet och spelen slutade med de märkligaste aktiviteter som innebar en del slickning...Intressant, I might add. Kvällen fortsatte på Ankan som var smockfullt, supersvettigt och jättetrevligt. Kvällen slutade med en varmkorv och en "tysk" på soffan. And please, don't ask.

Lördagen bjöd också på fest. Denna gång förfest hemma hos Markus. Kom ett helt gäng till slut, både nya och gamla ansikten. En väldigt trevlig förfest om jag får säga så. Vi fortsatte festen på Nöjes som tyvärr inte var så mycket fest just denna helg men man ska väl inte klaga. Hade kul ändå. Fick se halvnakna män på dansgolvet så jag ska nog vara nöjd. Även denna kväll avslutades med korv, gånger två dock och utan "tysk" på soffan. 

Söndagen var chill. Var sjukt trött och softade bara tills det var dags att packa och ta bussen hem till Falköping igen. Har nu bara två veckor kvar i stan och trots att jag jobbar mycket som sista veckorna ska jag köra fullt ut innan K-town väntar. 

Men nu kära vänner, Chill.  


Kommentarer
Postat av: "lennart"

fan vad jag kommer sakna dig!! följ med till gbg imorgon! pusspuss

2008-08-07 @ 11:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0